2015. január 11., vasárnap

Bejelentés #1

Sziasztok!

Úgy érzem, megérdemlitek a következő sorokat. Nem kell megijedni, nem akarom bezárni a blogot vagy ilyesmi... Csak egy leheletnyi szünetre lenne szükségem. A félév hihetetlen gyorsasággal ragadott magához, a tanárok a legjobbat akarják belőlünk kihozni. Mivel nem valami fényes a tanulmányi eredményem, ezért kénytelen vagyok a szabadidőmből egy keveset a tanulásra fordítani. Ami azt illeti, ihletem sincs olyan hű, de sok... Így szüneteltetem a történetet, de csak rövid időre. Amíg össze nem kapom magam tanügyileg és magánéletügyileg.

Megértéseteket köszönöm ♥,
Macy

5 megjegyzés:

  1. Drága Macy!
    Nagyon sajnálom hogy nem írsz egy darabig! Eddig a Zayn-es blogodat olvastam! Az is nagyon tetszett! Sajnálom hogy eddig nem írtam. Nem rég találtam rád! A következő "éjjeli olvasmányom" A Niall Horan-es lesz!
    Nagyon jól írsz! Ezt a blogot is szeretem!
    Puszillak!
    XOXO : FLÓRA ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡

    VálaszTörlés
  2. Drága Macy!
    Oda vagyok a blogjaidért. és ha jól tudom, akkor egy blog (http://shawty-macy-dorothy.blogspot.com/) a tiéd, ami mielőtt még meghívott személyeknek szólt olvastam. Elszeretném még egyszer olvasni, mert ez a történet olyan nagyon megfogott, hogy az hihetetlen. Nem tudom mit kellene tennem, azért, hogy én is tudjam olvasni ezt a blogot,de nagyon örülnék, ha ezt valahogy meglehetne valósítani!
    Várom a válaszod!
    xoxo Celina♥

    VálaszTörlés
  3. Szia Macy!
    Hát én ismét ide írok :D
    El sem tudod hinni, hogy mennyire örültem annak, hogy írtál!:D
    Az e-mail címem pedig : nagy.petra.marta@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm még egyszer <3

    VálaszTörlés
  4. Szia !
    Mikorra várható a következő rész?
    Amúgy nagyon jó a blog!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Amint túlesek az alapvizsgáimon... Sajnos csak május környékén tudok szolgálni a folytatással :3
      Köszönöm :)!

      Love Ya,
      Mace

      Törlés