2014. október 11., szombat

Chapter 2

Hátam a párássá vált kabin csempéjének ütközött, ahogy Harry nekilökött. Fenekembe markolva csókolt meg szenvedélyesen; ujjaimat hajába vezettem s erőszakosan meghúztam fürtjeit. Morgásszerű hangot kiadva tapadt nyakamra, miközben kettőnk közé vezette kezét. Hüvelykujjával ingerlően lassú köröket írt le csiklómon.
- Most magamévá foglak tenni, Ariana - mormolta bőrömbe, majd belém vezette kettő ujját. Fejemet hátravetve nyögtem egy nagyot; csípőm önkénytelenül mozgott ide-oda. Alhasamban már gyülekeztek a pillangók, várva a szárnyalást. Harry belenyalt a fülembe, aztán belesuttogott. Forró lehelete cirógatta bőröm. - Még nem is csináltunk semmit, te máris nedves vagy. Ezt már szeretem.
- Harry...! - nyöszörögtem könnyeimmel küszködve. A fiú figyelembe véve szenvedésem térdelt le elém, majd megnyalta alsó ajkát s ráfújt csiklómra. Lábaim megremegtek, amikor nyelvével mély csapásokat mért rám. Vizes fürtjeibe markolva küzdöttem az orgazmussal. A fejem és a szeméremajkaim lüktettek, az ájulás szélére kerültem a fülledt légtértől. - E-elég...!
- Rosszul vagy? - ugrott fel azonnal, miközben elzárta a csapot. Nagyot nyelve bólintottam, kerülve a fiú ijedt tekintetét. Harry körém tekerte a törülközőm, aztán visszamentünk az öltözőbe. Leültünk a cuccainkhoz. Szapora levegővételem kezdett normalizálódni és a fejem se fájt már annyira. - Jobb?
- Egy picit. Sajnálom, hogy elrontottam a pillanatot - haraptam alsó ajkamba, majd lehajtottam a fejem. Zavartan pislogva vettem észre az énekes meredező büszkeségét, amit nem takart semmi. Lángoló arccal felnéztem. Smaragdzöld szemei izzottak a vágytól. Egyik kezemmel végigsimítottam Harry nyirkos mellkasán, a másikat a hajába vezettem. Félénken nyitottam szólásra a számat. - Szeretnéd, ha folytatnánk?
Biccentett egyet, én pedig letérdeltem elé. Egy ideig kézzel kényeztettem az énekest. Öblös nyögéseiből ítélve élvezte érintésem. Ajkaimat megnyalva engedtem le teljes hosszát a torkomba. Nyelvemmel heréit cirógattam pár percig, aztán szopni kezdtem Harry büszkeségét. Ráérősen mozgattam fejemet fel s le, miközben a fiú hajamba vezette hosszú ujjait.
- Már közel vagyok... - hörgött akadozó lélegzetvétellel, majd elengedte hajam és hagyta, hogy a magam tempóját diktáljam. Azonnal leálltam, amikor felnyögött és a számba lövellte örömnedvét. Undorral és némi izgalommal lenyeltem, aztán megtöröltem ajkaimat. Harry kábultan húzott fel a padra, aztán megcsókolt. Homlokát az enyémnek döntve elmosolyodott. - Köszönöm, életmentő voltál.
- Azért annyira nem volt vészes a helyzet - suttogtam kézbe véve lelohadt hímtagját, majd azon ügyeskedtem, hogy megint akcióra készen álljon. Mocorogva a farzsebéhez hajolt, hogy kivegyen belőle egy csomag óvszert. Miután felgörgettem immáron zászlórúdként meredező büszkeségére a védekezőeszközt, lábaimat a srác csípője köré kulcsolva fogadtam teljesen magamba. Mindkettőnk száját hangos sóhajtás hagyta el. A szavakká formálódó gondolattól elvörösödtem. - Hiányzott már ez...
- Nekem is - csókolt meg, szorosan körém fonva karjait. Lassan mozogtunk, minden percet kihasználva. Már a gondolattól megborzongtam, hogy haza kell mennem s ismét csak az álmaimban láthatom majd Harry-t.
Fáradtan döntöttem a fiú vállára a fejem, egyre vontatottabban mozgatva csípőm. Harry a hátamra fektetve siklott bennem ki-be, miközben a kulcscsontomat és a melleimet lepte el édes csókokkal. Remegni kezdtem és a hideg is kirázott, amikor végigsöpört rajtam az orgazmus. Az énekesnek sem kellett már sok, egy elfúló nyögést követően rám rogyott. Lehunyt szemmel szívtam magamba izzadt s mégis férfias illatát, majd beletúrtam félig megszáradt hajába.

***

A házunktól nem messze ugrottam le a motorról. Harry addig győzködött, míg sikerült rávennie arra, hogy hazahoz. Egyszerre féltem, izgultam és örültem. Szabadságérzetet adott, hogy a szél bele-belekapott a hajamba. 
Amikor az Egyesült Államokban, azaz Los Angelesben tartózkodik, Haz az idén vásárolt csodajárgányával közlekedik. Még sosem ültem ilyen motoron. Oldalkocsisban és robogón már volt szerencsém utazni, azonban egy ilyen nagy köbcentis kétkerekűn még nem.
- Köszönöm a fuvart és a délelőttöt. Egy élmény volt - hajoltam a fiú arcához, aki gondolt egyet és inkább a szájra puszi lehetőségével élt. Kuncogva húzódtam el duzzadt ajkaitól, még mielőtt jobban belemelegedtünk volna a csókba. - Még találkozunk, Harry!
- Szavadon foglak! - cirógatta meg arcom, majd felvette a bukósisakot s beindította a motort. Mielőtt elindult volna, felnyitotta az üveggel bevont rostélyt. - A hónap végéig a városban vagyok. Addig megejthetnénk még néhány találkozót... Mondjuk a jövő héten?
- Az csodás lenne - vágtam rá azonnal, gondolkodás nélkül. Teljesen megfeledkeztem apámról. A számról azonnal lehervadt a mosoly. - Ha találkozni akarok valakivel, apának mindenképp be kell számolnom róla. Nem mehetek el csak úgy akárhova az engedélye nélkül.
- Megszöktetlek valahogy - mondta ellentmondást nem tűrően. Felsóhajtottam s megmarkoltam a táskám pántját. Harry biztatóan rám mosolygott. - Ne aggódj! Tisztában vagyok azzal, hogy mit csinálok!
Abban nem kételkedtem egy másodpercig sem - gondoltam. Egy utolsó csókot követően elköszöntünk egymástól. Megvártam, míg Harry elhagyta az utcát, aztán elindultam haza. Már előre rettegtem, apa mit fog szólni ahhoz, hogy egész délelőtt távol voltam.
- Megjöttem! - dobtam le a táskámat a cipőm mellé, aztán bementem a nappaliba. A tv ki volt kapcsolva, a dohányzóasztal is üres volt. Megrántottam a vállam s benyitottam a konyhába. Apu a tűzhely körül ügyködött. Az illatokból ítélve a kedvencemet, a curry-s csirkét készítette el. Meglepett. Nem is kicsit. Amikor tekintetünk találkozott, pislogtam párat. Az általában jeges tekintet most nyugodtságot tükrözött. - Mi ez a nagy főzőcskézés?
- Gondoltam összeütök valamit kettőnknek. Beleuntam a kajarendelésbe - rántott vállat egyszerűen, miközben megkeverte a rizst. Elég közel álltam hozzá, így rögtön feltűnt: nem bűzlött a piától. Apa józan volt. Hosszú idő után először. Merengésemből kíváncsi tekintete és hangja zökkentett ki. Általában lehurrog vagy rosszabb esetbe megver, most azonban elmaradt mindez. - Merre jártál?
- Edzeni voltam - mondtam halkan. Apu bólintott egyet, de nem szólt egy kukkot se. Kezdett frusztrálni ez a túlontúl nyugodt viselkedés. Talán ez amolyan vihar előtti csend? Elterelve fejemben cikázó gondolataimat szólaltam meg. - Megteríthetek vagy még várjak vele, amíg kész nem lesz a köret?
- Ahogy jónak látod, *Lolita - az utolsó szót inkább magának mormolta, mintsem nekem. Utáltam, ha így szólított. Tisztában voltam a név jelentésével, ezért nem tűrtem el, ha ezt a nevet aggatta rám alkalomadtán. 
Negyed óra múlva elfogyasztottuk az ételt. Apa csillogó tekintettel figyelte minden egyes mozdulatom. Kétszer szedtem a még gőzölgő csirkéből, ami isteni finom lett. Ezért az egy dologért tiszteltem aput: remekül főzött, csak ittas állapotban nem igazán kamatoztatta tudását.
- Köszönöm a kései ebédet - álltam fel az asztaltól, majd elraktam a mosogatóba a tányérom meg a villát. Hajamba túrva felsóhajtottam. - A szobámban leszek, ha keresnél.
Bólintott egyet, én pedig felsiettem a birodalmamba. Az ajtót kulcsra zártam s ruhástól bezuhantam az ágyba. A zenelejátszómat elindítva merültem álomba.

*Lolita = Vladimir Nabokov Lolita című regénye egy idősebb férfi és tizenkét éves - Lolita nevű - gyermeklány erotikus színezetű kapcsolatáról szól. A közbeszédben Lolita az olyan gyermeklány szimbóluma, aki a felnőtté válás küszöbén egyszerre gyermeki és nőies, ártatlan és szexi, és így komoly erotikus  kisugárzása van. (Julia Weidner: Tinilexikon a szexről, Alexandra Kiadó)

-------------------------

Sziasztok!
Szombat van, ami a folytatás érkezését jelenti :) Először kicsit letört voltam, hogy nem lesznek érdeklődök, de végül is csak összejöttünk néhányan :) Köszönöm az előző részhez érkezett 5 kommentárt - Névtelen, Linden Sky, Lulu, Chixi és Heni ♥ -, 16 pipát, a 19 feliratkozót és a 2.400 megtekintést ♥! Jövő szombaton is igyekszem a 3.fejezettel, ha lesz rá érdeklődő :) További szép estét, kellemes hétvégét és kitartást a jövő héthez! :) Pusszpáá evribádii,
Macy

2 megjegyzés:

  1. szia nagyon jo lett ez a rész is várom a kövit
    :)
    puszi Heni

    VálaszTörlés
  2. Várom a kövit nagyon jó rész lett. Kíváncsi vagyok mi lesz ebből a történetből!

    VálaszTörlés