2014. október 25., szombat

Chapter 4

Lábaim között csak annyit láttam, hogy apa levetkőzött és odajött hozzám. Rácsapott a fenekemre, aztán letérdelt és kettétépte a tangámat. Benyálazta mutatóujját és végighúzta nőiességemen. Megremegtem a gyengéd érintéstől. 
- Ha jó kislány leszel, talán nem leszek annyira kegyetlen... - mormolta csiklómra, majd ráharapott és megszívta. Nyelvével mély csapásokat mért bennem, amitől akaratlanul is felnyögtem. Mielőtt elélvezhettem volna, abbahagyta kínzásom. Egy-egy puszit lehelt farpofáimra és felegyenesedett. - Most pedig térjünk a lényegre... Eleget játszottunk...
Miután kikötözött az ágyhoz, elővett egy vibrátort. Bekapcsolta és tövig belém nyomta, közben feltérdelt mellém és kezelésbe vette alhasát súroló férfiasságát. Tekintetemet mindvégig az övébe fúrtam s nagyokat nyögtem. Csípőm ugrott egyet, amikor kihúzta a játékszert és a fenekembe tolta. Az éjjeliszekrény legfelső fiókjából előkerült egy csomag óvszer. Amint felgörgette magára, teljes hosszát elmerítette bennem.
- Nem is olyan nehéz csendben lenned, igaz? - kezdett el körözni nyelvével a bal mellbimbómon, míg a másikat markolászta. Aprót bólintottam kérdésére. Mire észbe kaptam, a hasamra lettem fektetve és apa úgy kötözött ki. - Próbálj meg négykézlábra állni és megtámaszkodni a takarón!
Halkan engedelmeskedtem. Minél előbb szabadulni akartam ebből a szobából. Utáltam itt lenni. Az egész házban ezt a helységet gyűlöltem a legjobban. 
Apa egyre gyorsabban mozgott bennem, egyik kezét a nyakamra szorítva, a másikkal a számat fogta be. A cigaretta jellegzetes szaga azonnal eltelítette orromat. Tenyerébe szitkozódva élveztem el. Nyöszörögve fúrtam arcomat a párnába.
- Ülj fel! - szedte le rólam a köteleket s a vibrátort is eltávolította, majd a földre dobta az óvszerrel együtt. Tudtam, mire készült. Gyorsan mozgatta kezét férfiasságán; az erek jól láthatóan kidagadtak rajta. Pár perc múlva arcomra lövellte nedvét. Húzott egyet-kettőt büszkeségén, aztán egy puszit lehelt a homlokomra. - A következő alkalommal már nem leszek ennyire kegyes veled, kicsim... Meg kell tanulnod viselkedni és szót fogadni nekem. Az engedélyem nélkül nem mehetsz sehova és nem találkozhatsz csak úgy akárkivel.
- Sajnálom. Többet nem fordul elő - hazudtam szemrebbenés nélkül, miközben letöröltem arcomat egy zsebkendővel. Apa elhitte, mert bólintott egyet és magamra hagyott. Összeszedtem a tangabugyim maradékát, majd a harisnyával, az óvszerrel meg a zsebkendővel együtt kidobtam a kukába. Fáradtan felsóhajtottam és egy szál melltartóban felsiettem a szobámba. Bezártam az ajtót, aztán hangtalan zokogásba törtem ki. Ekkor megszólalt a telefonom. Hüppögve elutasítottam Harry hívását és az ágyra dobtam a készüléket. - Ne most...
Egy törülköző és a kedvenc pizsamám társaságában bevonultam a fürdőszobába. Kibontottam a hajam s beálltam a zuhany alá. Körülbelül egy órán át áztattam magam. Alaposan hajat és arcot mostam, majd megszárítkoztam és felöltöztem. Miután összekötöttem a hajam, szipogva bebújtam a takaró alá és megpróbáltam elaludni.

***

Másnap reggel a kávé jellegzetes illata ébresztett. Kis híján lefordultam az ágyról, mikor megpillantottam a mellettem ülő fiút. Göndör haját egy sötétkék kendővel fogadta fel; kockás inget, fehér pólót és egy kissé már kopott farmert viselt. Kétségbeesetten néztem a résnyire nyitott szobaajtóra. Fogalmam sem volt arról, hogyan jutott be a házba anélkül, hogy apa észre ne vegye.
- Apám ki fog nyírni, ha észrevesz! Tegnap már megkaptam a büntetésem, nem akarom még egyszer kijátszani a haragját! - suttogtam szapora szívveréssel. Harry aggodalmasan megcirógatta arcom és egy puszit lehelt a számra. A bögrét az éjjeliszekrényre tette, majd az ölébe húzott és ostromolni kezdte ajkaimat. Erőtlenül, de viszonoztam édes puszijait. Amikor a nyakamra összpontosított, elhúzódtam. - Ne csináld ezt... Nem veszthetjük el a fejünket, értsd meg!
- Nem hagyom, hogy terrorizáljanak téged... Nem érdemled meg, hallod?! - fogta kezei közé arcomat és mélyen a szemembe nézett. Smaragdzöld íriszei örvényként szippantottak be. - Bízz bennem, Ariana!
- Nagyon félek, Harry - zokogtam fel, majd arcomat a mellkasába fúrtam. Karjait szorosan körém fonta és simogatni kezdte a hátam. A fejem már fájt a sok sírástól, de képtelen voltam abbahagyni. Görcsösen kapaszkodtam a fiú pólójába s alsó ajkam harapdálva szipogtam. - Rettegek az apámtól... Egyszerűen undorodom tőle... Ha részeg, képes lenne még a szart is kiverni belőlem...
Halk sikoly tört fel belőlem, amikor kicsapódott a szobaajtó. Az említett dühtől vöröslő fejjel közelített meg minket, majd megragadta Harry-t és arrébb lökte. Öklével mért néhány erős ütést a fiú gyomrába, aki összegörnyedve feküdt a szőnyegen. Felsikítottam, ahogy apa a hajamnál fogva rángatott ki az ágyból. Kaptam egy hatalmas pofont s egy erőteljes lökést, aminek következtében elvágódtam. A fejem a kemény padlórésznek koppant. A férfi mellém lépett és undorodva végigmért. Könnyeimtől homályosan láttam arcát, amit nem bántam egy percig se.
- Szerencséd, hogy nem vagy most egyedül. Örök életre szóló büntetést kaptál volna, te szajha - rúgott egyet az oldalamba, amitől felnyögtem.
A fejembe hasító fájdalomtól megszűnt létezni körülöttem a világ. Nem éreztem semmit. Csak a nyugalom és a béke vett körül.

-------------------------

Sziasztok!
Előbb szerettem volna publikálni, csak apával filmet néztünk és csak most sikerült idejutnom :) Köszönöm az előző fejezethez érkezett 5 kommentárt - Névtelen, ~Csakegylány~, Lulu, Secret Queen és Tóth Bogi ♥ -, a 9 pipát és a 3.900 megtekintést ♥!  A jövő hétvégén még időben tudom hozni a részt, de utána már nem biztos, mert mindössze 5 fejezet van előre megírva :3 Igyekszem! :) Várom a véleményeiteket! :) Mielőtt még elítélnétek, mert undorító vagyok... Terveim szerint ez az egy fejezet volt ilyen, amiben nagy hangsúlyt fektettem a kínzásra! További szép estét, hétvégét és szünetet kívánok ♥! Pusszpáá evribádii,
Macy

7 megjegyzés:

  1. nagyon jo let várom a folytatását sies vele
    puszil és öles:Heni

    VálaszTörlés
  2. Kincsem!!!
    Először is hadd mondjam el hogy ezt a blogodat is olvasom és imádom. Nagyon de nagyon. Bár szerintem tudod hogy minden történeteddel így vagyok, azért megemlítem.
    Uh, bár utálom Ariana Grande-t (megpróbálom úgy olvasni hogy ne Őt képzeljem bele, ne haragudj de brrr..:D) és ez az első olyan blog amiben Ő szerepel és elolvasom, sajnáltam amikor az apja szóval... elég kemény.
    Undorító dolog ezt a saját lányával csinálni, kíváncsi vagyok hogy mi lesz a folytatása. Egyébként az is érdekel majd hogy az apja örökre ilyen kegyetlen marad e, később megbánja vagy sem. Mindegy. Ezt csak te tudod, a mi fantasztikus, csodálatos írónőnk!!!

    Szeretlek <3
    Million kiss xxx

    VálaszTörlés
  3. Egyre rövidebbek a részek...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szívesen a komit!!❤ És ismételten egy remek részt hoztál!!:33 ❤ Várom a kövit!!:)) ❤❤ xx

    VálaszTörlés
  5. Drága Mace!♥
    Húha, nem is tudom, mikor írtam neked utoljára. Sajnálom, nagyon sajnálom, hogy nem volt időm a blogjaidra, de olyan szinten felemésztődött minden erőm, hogy sokszor a fejezeteket sem tudtam elolvasni, az pedig, hogy írjak neked lehetetlennek bizonyult.
    Elolvastam ismét a történetet és mivel ezt a részt raktad fel legutóbb, gondoltam ide írok. Nos, először is el kell mondanom, nekem rettenetesen tetszik az alaptörténet, még ha az én kicsi, törtékeny lelkemnek néha túl sok is :D Tetszik, mert valamilyen szinten reálisnak találom. Sok emberről láttam riportot és ismertem olyat is, akit az apja bántalmazott és emiatt találom meglehetősen érdekesnek a blogot. Szerintem ebből rengeteg mindent ki lehet hozni, nekem speciel ökölbe szorult a kezem a fejezet első bekezdéseit olvasva. Abban reménykedem, hogy Harry nem hagyja ezt ennyiben, mert ez undorító és szánalmas.
    Ariana karakterével úgy vagyok, hogy Ő nem volt kifejezetten szimpatikus számomra, s mindössze most jutottam el oda, hogy azt mondjam, kezdem megkedvelni és sajnálni. Erősnek tartom és bátornak, viszont rettentő kiszolgáltatottnak is. Harry pedig amolyan megmentő típus lett most, de neki szerintem ez áll a legjobban :) Én speciel írni és olvasni is úgy szeretek Harryről, mint egy csupaszív karakterről. Nem tetszik a nőcsábász oldala, de az viszont ügyes, hogy Te ezt is belecsempészted.
    Egy szó, mint száz, nekem tetszik a történet. Az írásstílusod továbbra is hibátlan, alig várom az események folytatását és nagyon jól tudod, mikor hagyj abba egy fejezetet :D Imádom és eljött az a pont, amikor azt mondom, hogy "Hűű, ehhez aztán tehetség kell!".
    Büszke vagyok rád Shawty♥ Külön ki kell emelnem azt is, hogy Ariana a főszereplő, hisz amennyire utálom a személyiségét valójában, annyira jó karaktert faragtál belőle. Köszönöm neked az élményt :D
    Kellemes szünetet és sok-sok pihenést kívánok!♥
    Love, Diana

    VálaszTörlés
  6. Drága Macy!

    Szörnyen sajnálom, hogy ilyen későn írok neked újra, de mindig követem az eseményeket a blogjaidon. Egyszerűen imádom, bármennyire is "fáj", hogy ilyen sorsú lány történetét kell olvasnom. :) Nagyon kezd a szívemhez nőni. Minden hétvégén kíváncsian várom mikor rakod fel a részt. Annyira kiszámíthatatlan, hogy milyen csavart fogsz megint beleszőni a történetbe. Imádom, hogy Harry ennyire megakarja menteni a csajt az idióta apjától. Remélem nem esett most semmi baja neki. :( Izgatottan várom a következő fejezetet. További jó pihenést/szünetet, és sok-sok ölelés:


    Chixi <3

    VálaszTörlés
  7. <3 <3 <3 <3 <3 <3 best blog ever <3 <3 <3 <3 <3

    VálaszTörlés