2014. október 18., szombat

Chapter 3

Egy héttel később...

Lehunyt szemmel merültem el a habos, forró fürdővízben. Az egész házban csend honolt, ugyanis apa kora reggel lelépett itthonról. Fogalmam sincs, mikor jön majd haza. Igazából örülök neki, hogy nem kell beszámolót tartanom arról, hogy hova megyek és kivel találkozom. Már csak abban reménykedem, hogy addig lesz távol, ameddig én és elkerülhetem a kínos szembesítést... Vagy ami a legrosszabb: egy kínzó büntetést.
Amikor a víz kezdett kihűlni, felálltam és magam köré tekertem a törülközőm. Felvettem a papucsom, majd visszamentem a szobámba. Fél órányi válogatás és keresgélés után sikerült felöltöznöm, aztán fogat mostam és nekiláttam a sminkem meg a hajam elkészítésének. Törekedtem a szolid, természetes színek felvitelére. Barna fürtjeimet oldalra fésültem s készítettem egy fonatot. Belebújtam a magassarkúmba, fújtam magamra a kedvenc parfümömből és leakasztottam a helyéről egy blézert, ami tökéletesen passzolt az összeállításomhoz.
Amint leértem a nappaliba, kopogtattak. Retikülömet magamhoz véve nyitottam ajtót. Harry levakarhatatlan vigyorral az arcán ajándékozott meg egy csokor rózsával. Pírba boruló arccal tettem vízbe a gyönyörű csokrot, majd leoltottam a villanyokat s bezártam a bejárati ajtót.
- Csodásan nézel ki, Ari - anyu szólított mindig így, vagy a bátyám. Szomorú mosoly húzódott ajkaimra.
- Köszönöm - motyogtam, miközben kinyitotta az anyósülés felőli ajtót. Táskámat az ölembe fektetve kötöttem be a biztonsági övet.
- Hogy szöktél el ilyen könnyen? - kérdezte a fiú, miután rákanyarodott a főútra. A rádió és a motor halk együttese kicsit megtörte a meghittnek nevezhető légkört.
- Apa nincs otthon, már reggel óta - rántottam vállat. Harry aprót bólintott és megállt a piros lámpánál. Sebváltón pihenő kezét a combomra simította, majd az arcomhoz hajolt s egy puszit lehelt a szám sarkába. Felkuncogtam. - Ügyesen el tudod terelni a gondolataimat.
Tenyere a belső combra siklott, hüvelyujjával érzékeny pontomat kezdte el cirógatni. Fejem hátracsuklott, szám elnyílt. Levegőért kapkodva nyöszörögtem, Harry pedig arrébb tűrte a nadrágom meg a harisnyám s benyúlt a falatnyi, csipkés és átázott tangabugyimba. Tekintetét az útra szegezve hajszolt a gyönyör felé; ujjai elfehéredtek, ahogy a kormányt markolta.
- Önkontroll - parkolt le egy aranyos kis olasz étterem előtt, aztán kihúzta kezét a bugyimból és lenyalta ujjain csillogó nedvem. Morcosan felnyüszítettem, mire az énekes megcsókolt és kiszállt a kocsiból. Miután kinyitotta nekem az ajtót, felém nyújtotta jobbját. - Ígérem, kárpótollak majd valahogy!
- Ez felhívás volt keringőre, esetleg? - vontam fel kíváncsian a szemöldököm, miközben beléptünk az étterembe. Harry bólintott egyet kérdésemre. A pincér azonnal az asztalunkhoz kísért, majd kihúzta nekem a széket és elénk rakta az étlapot. Blézeremet a szék hátára hajtottam. Az énekes a terítőn pihenő kezemért nyúlt és ajkaihoz emelve pillangópuszikkal hintette be ujjbegyeimet. Jóleső sóhaj szökött ki ajkaimon. - Gondolom, alkoholt nem szeretnél ma este fogyasztani. Ajánlasz valami mást?
- Te ihatsz bort vagy pezsgőt, nekem jó a víz is - mondta mosolyogva, aztán lapozott az étlapban. Nem voltam otthon a flancos, úri ételek világában, így maradtam a zöld fűszeres csirkemellnél és a sült krumplinál. Miután leadtunk a rendelésünk, Haz végigvezette tekintetét az arcom apróbb szegletein s dekoltázsomnál állapodott meg. Élesen beszívta a levegőt. - Már bánom, hogy elvetettem a nálam vacsorázás lehetőségét. Akkor hamarabb a lényegre térhetnénk.
- Úgy érted, hamarabb kapnád meg a desszertet... Igaz? - kortyoltam bele a félédes fehérborba, ami elsőre elnyerte a tetszésem.
Egyszerűen elvarázsolt Harry szexuális túlfűtöttsége és az irántam való érdeklődése. Még sosem éreztem így senki iránt sem. Egyetlen egy partneremhez sem kerültem ilyen közel s ilyen rövid idő alatt. Csak a szex, az ügyfeleim elégedettsége és a pénz számított. Apám magasról tett az érzéseimre, a bennem tett fizikai és lelki károkra. Bele sem merek gondolni, mit tesz velem, ha rájön, hogy randizom valakivel.

***

Akárcsak az elmúlt alkalommal, most is a házunktól kicsivel messzebb búcsúztam el Harry-től. Már az utcánkba érve észrevettem apu ütött-kopott autóját, amit még a nagypapájától örökölt. Remegő kezekkel nyitottam be a lakásba. Tekintetem homályos lett az elém táruló látványtól. Az énekestől kapott csokor a földön hevert, mellette pedig a darabokra hullt üvegváza. A szirmok összetépve borították be a szőnyeget.
- Nézzenek oda! Haza tudtál végre jönni? - apa dühös hangjának hatására a gyomrom borsó nagyságúra zsugorodott. Retikülömet a komódra dobva néztem farkasszemet a férfivel. Tekintete elfeketedett, ahogy végigmért. - Kinek rittyented ki magad ennyire, hm? Tán valamelyik partnerednek?
- Semmi közöd hozzá - hangom aligha volt magabiztos. Apa rekedtesen felnevetett, majd a kezében levő ostorral elindult felém. Nagyot nyeltem. Ettől féltem. Meg fog büntetni, amiért szó nélkül leléptem itthonról. Hátrálni kezdtem. - K-kérlek, ne bánts...!
- Jobb, ha befogod a szád! Szófogadatlan vagy és ezt nem tűröm el! - rángatta le rólam a blézerem s a karomnál fogva a *büntetőszobába vonszolt. Kulcsra zárta az ajtót, aztán elkezdett levetkőztetni. Vad volt és erőszakos. Érdes ujjait a nadrágomba akasztotta és lerántotta a bokámig. Harisnyámat szétszaggatta és a maradványait a sarokba dobta. Fehérneműben és magassarkúban álltam előtte. Tekintete lángolt a vágytól, alsó ajkát megnyalva markolta meg fonatomat. Felsikítottam, mire megpofozott. Szipogva döntöttem oldalra a fejem. - Fordulj meg, állj terpeszbe és hajolj le! Az ujjaiddal fond körbe a bokádat!
Tettem, amit parancsolt. Remegtem a félelemtől. Könnyeim halkan értek földet a szürke padlón. Összeszorítottam a szemem és azt kívántam, bárcsak minden olyan lenne, mint régen.

*büntetőszoba = Fekete és sötétlila színű, bőrrel bevont tárgyakkal és egy hatalmas franciaággyal ellátott helység. Az egyik falat beborítják az ostorok, láncok és kötelek. A komódok távirányítóval nyitódnak, illetve záródnak; a fiókok különböző szexuális segédeszközöket tartalmaznak. Az ablakokat rácsok, illetve fekete sötétítők „díszítik”. Az ágyat sötétlila szaténtakaró borítja. A bútor mindkét oldalán éjjeliszekrény pihen. A plafonra egy digitális kamera van felszerelve. (Az írónő tollából)

-------------------------

Sziasztok!
Szombat van, ami egyenlő az új fejezettel :) Innentől felpörögnek az események... De még mielőtt lelőnék néhány poént így a történet elején, jöjjön egy hangyányi hirdetmény (Mercy [Nick Jonas Fanfiction]), illetve a kedvenc részem: köszönetnyilvánítás :) Köszönöm az előző részhez érkezett 2 kommentárt Heninek és Névtelennek, a 12 pipát, a 3.100 megtekintést és a 21 feliratkozót ♥! Várom kíváncsian a véleményeiteket a továbbiakban is ;) Jó pihenést, kellemes estét és kitartást a jövő héthez! Találkozunk az őszi szünet első hétvégéjének szombatján :)! Pusszpáá evribádii,
Macy

5 megjegyzés:

  1. nagyon jo lett kiváncsian várom a kövi részt

    VálaszTörlés
  2. Szia Drága! <33
    Előre is bocsánatot kérek a kommentemért, szerintem ez az első, amit önszántamból bloghoz írok, szóval nem vagyok ebben a legjobb. :D
    Azonban nálad képtelen voltam megállni. Tudod már, de azért még egyszer elmondom, hogy én mindig is nagy példaképként tekintettem rád az írásban, hiszen zseniális vagy, ahogy a szavakkal és az érzelmekkel bánni tudsz.
    Egy Harrys blogot olvastam eddig tőled, így mikor ezt megláttam, szörnyen megörültem! Tökéletes ez a történet, bár tőled nem is várok mást, tudsz te egyáltalán hibázni?
    A valós Arainát nem ismerem túlságosan, de a te történetedben máris megszerettem, Harryről pedig gondolom nem kell beszélnem. ;) Végre van még egy dolog, amiért még jobban a várom a hétvégéket.
    Köszönöm, hogy írod nekünk ezt a tökéletes történetet, és bocsánat, hogy a kommentem nem lett épp hosszú vagy túlságosan jó, de ígérem, hogy még gyakorolni fogok! ;)

    A legnagyobb rajongód,
    Csakegylány <33

    VálaszTörlés
  3. Jó lett és cuki a kép! :-)
    Lulu x.x.

    VálaszTörlés
  4. Drága Macy.
    Újabb résszel örvendeztettél meg minket ami mint mindig, most is csodálatos lett. Esküszöm csak úgy faltam a sorokat majd jól lehordtam magam amiért ilyen gyorsan végeztem és most várhatók. Az eleje nagyon aranyos lett de a vége. Argh. Inkább hagyjuk mielőtt lehordom ezt a kitalált apának nevezett faszt. :-D
    Várom az új részt.
    Ölel Secret Queen. <3

    VálaszTörlés
  5. Uristen..! Most talaltam ra a blogodra es nagyon tetszik!! Varom a kovit!! puszi Bogii ❤

    VálaszTörlés